A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara 2017. április 24-28. között üzleti delegációt szervez Indiába, Mumbaiba a Pallas Athéné Domus Innovationis Alapítvány támogatásával.

A delegáció tagjai Magyarország Mumbai Főkonzulátusa által, a helyi kamarai partnerek támogatásával szervezett üzleti fórumokon és üzletember-találkozón vesznek részt .

A kiutazás az indiai piac iránt érdeklődő vállalkozások számára kíván segítséget nyújtani üzleti kapcsolataik fejlesztéséhez, exportjuk bővítéséhez. Az út során tájékozódhatnak India gazdasági és üzleti környezetéről, a magyar-indiai gazdasági együttműködési lehetőségekről, továbbá tárgyalhatnak potenciális indiai üzleti partnerekkel. Magyar export szempontjából perspektivikus ágazatok, termékcsoportok: egészségipar, környezetvédelem, IT, zöldiparágak, autóipari termékek, agrártechnológiák.

Amennyiben 2017. március 30-ig elküldik jelentkezésüket, a program szerinti négy éjszakára korlátozott számban lehetőségünk van a külföldi szállásköltség 50%-os finanszírozására. A szállásköltség támogatását vállalkozásonként 1 szoba erejéig (1 fő egyágyas vagy 2 fő 1db kétágyas szobában történő elhelyezés esetén) tudjuk biztosítani.  

A szállásköltség megítélésekor előnyben részesülnek az MKIK bilaterális tagozatainak tagvállalatai és az önkéntes kamarai tagok, illetve figyelembe vesszük a jelentkezések sorrendjét is.

A jelentkezés elfogadásának feltétele az exportorientált és innovatív cégprofil. A kérelmezők tudomásul veszik, hogy a szállásköltség megítélésének feltétele a kiutazás során szervezett szakmai programokon való részvétel.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megfelelő mennyiségű és minőségű üzleti partnerek felkutatása a külföldi partnereink felelőssége, erre vonatkozólag az MKIK nem tud garanciát vállalni. Az indiai partnerszervezetek mindent megtesznek a rendezvény sikeréért, de javasoljuk, hogy az eredményes kiutazás érdekében, saját szervezésben is hívjanak partnereket az üzletember-találkozóra.

A szakmai programok nyelve az angol, magyar tolmácsolást nem tudunk biztosítani.

A delegáció tervezett szakmai programja, valamint az utazással, szállással és transzferrel kapcsolatos információk csatoltan találhatók.

Amennyiben csatlakozni kíván a kiutazó üzleti delegációhoz, kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot, költségvállalási nyilatkozatot és az angol nyelvű cégprofil adatlapot kitöltve mielőbb, de legkésőbb 2017. március 30-ig a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre visszaküldeni szíveskedjen.

Felhívjuk figyelmét, hogy az üzleti delegáció legalább tíz fő jelentkezése esetén indul el. A férőhelyek száma ugyanakkor korlátozott, a jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében tudjuk elfogadni.

A szakmai programokra vonatkozó kérdésekkel kapcsolatban Leimeter Ilona, nemzetközi referens áll a rendelkezésükre: telefon:(1) 474 5147, e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.).

Az utazással, szállással és transzferrel kapcsolatos kérdésekben a kontaktszemély a 1000 Út Utazási Irodánál: Simity Péter (Tel: 354-3991; Fax: 354-0874; E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

Az 5.000 Ft kamarai hozzájárulás megfizetésének határideje: március 31.
Bankszámlaszám: 10915008-00000009-21320005
Kérjük, hogy vállalkozásának adatait a kamreg.hu oldalon ellenőrizze!
Email címét feltétlenül rögzítse!

Rendezvénynaptár

Március 2017
H K Sz Cs P Szo V
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

tamop234

Kiemelt partnerek

Pályázati tanácsadók